mandag den 18. maj 2009

Scrap-a-mania

Jeg kom godt nok hjem i går, men jeg føler først at jeg er ordentligt "landet" i aften. Det har været den mest fantastiske weekend, og jeg har rigtig mange gode og dejlige oplevelser der lige skal absorberes :o)

Den største oplevelse af dem alle er at Pia der ejer Love2Scrap spurgte mig om jeg havde lyst til at være med i hendes designteam :o) Det vil jeg selvfølgelig rigtig gerne, og jeg ser frem til at skulle producere flotte kort af Pia's lækre matrialer.

I kraft af at jeg i år var medhjælper i Love2Scrap´s stand fik jeg talt med rigtig mange søde og flinke scrappere -det var fantastisk at lære så mange at kende :o)

Jeg fik ikke rigtig lavet noget - jeg tror det blev til to dinoer -, men til gengæld fik jeg lavet rigtig rigtig mange Far's dag kort på make&take.




2 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor er de dinokort da for lækre. Kan du ikke lave en how-to?
Tillykke med at du er designer hos Love2scrap :)

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med designerjobbet og tak for en hyggelig workshop ;)