mandag den 30. marts 2009

Kort jeg har lavet siden sidst ....

Jeg er blevet gjort opmærksom på af rigtig søde mennesker at min blog ikke er så opdateret som det kunne ønskes ....... smil ..... Jeg ved det, men jeg har svært ved at finde tiden og energien i hverdagen til at opdatere lige så ofte som så mange andre .... (har de mon 25 timer i døgnet i Roskilde??) ... Jeg er dog dybt taknemmelig over at der rent faktisk er scrappere der gider gå ind og tjekke min blog i ny og næ - tusind tusind tak for det :o)

Jeg prøver hermed at vise noget af det jeg har fået tiden til at gå med siden Juliane havde skoldkobber.









De her kort er bestilt af kolleger på mit arbejde, og jeg nyder virkelig at lave dem - der er mindst to bestillinger hver uge :o)

1 kommentar:

Pia sagde ...

Wow Ane nogle flotte og gennemførte kort du har lavet