torsdag den 13. marts 2008

Hvor har jeg nået meget på det sidste :o)

Selvom Juliane er syg, mit arbejde har været lidt stressende, Patrick har haft 5 års fødselsdag (som i øvrigt bliver fejret både lørdag og søndag), og vi har været til en del arrangementer med venner og familie så har jeg alligevel nået rigtig meget :o) Ikke så meget fra "listen" (se eventuelt nedenfor) men bare en masse dejlig scrap.










Denne æske har jeg lavet til min søde prinsesse af en niece der er fyldt 7 år. Jeg har brugt den som "indpakning" til penge.

Jeg har også fået lavet to "billeder" eller "indramninger" (a la Signe Nagly) af noget papir der er stanset ud i cirkler.







5 kommentarer:

Rikke sagde ...

hey smukke :)

hvor ser det bare ekstra lækkert ud med det du har foret kassen med..lækker ide..

jeg er HELT vild med de billeder...sådan nogen vil jeg også forsøge mig med, har jo pt mange vægge der skal pyntes :)

knus

Netti sagde ...

Sikke en lækker æske - total tøset.
Den bliver hun helt sikkert glad for :o)

MH72 sagde ...

Det er altså en rigtig god idé med de billeder....

Betina sagde ...

Øjjj, hvis bare man var en lille pige... jeg ville da elske sådan en æske ;O)

Billeder er da bare rigrig søde. JEg kan måske lige lifte ideén, når vores nye kontor/scrapværelse skal indrettes/pyntes :O)

Anonym sagde ...

Hej Ane, flot æske, håber den gjorde lykke :-) Og smukke billeder, jeg kan rigtig godt lide at de er så "enkle"!